For members of PKS
 
Internetový kurz zdravého životného štýlu organizovaný PKS
 
PKS podpora zdravého životného štýlu v STV:
 
visitors: 181062
 
News

článok 7380

Zdroj: Tovar a predaj
Dátum: 12.12.2019

Prieskum, ktorý zisťuje podiel vystavenia privátnych značiek potravín na pultoch obchodov, realizuje Potravinárska komora Slovenska od roku 2013. V roku 2019 dosiahol podiel zahraničných privátnych značiek najvyššie skóre za posledných sedem rokov. Z pultov obchodov však vytláčajú značkové potraviny. Prieskum realizovala agentúra Go4insight osobným zberom dát prostredníctvom anketárov v 360 predajniach potravinových reťazcov v rámci celého Slovenska. Podľa výsledkov dosiahol podiel vystavenia privátnych značiek v tomto roku úroveň 25‚3 %, čo predstavuje medziročný nárast o 1‚3 percentuálnych bodov. Až 18 % predstavuje zahraničnú produkciu a sedem percent sú slovenské privátne značky. Dlhodobé merania ukazujú kontinuálny nárast vystavenia privátnych značiek. „Je veľmi smutné, že podiel zahraničných privátnych značiek rastie na úkor značkových potravín,“ uvádza Daniel Poturnay, prezident Potravinárskej komory Slovenska. „Za značkovými výrobkami je dlhoročné budovanie lojality spotrebiteľov, pričom výrobcovia svojou značkou garantujú kvalitu výrobkov s osvedčenými receptúrami, kvalitnými surovinami a v neposlednom rade aj vlastným úspešným príbehom. Privátne značky domácich výrobcov a ich produkciu nielenže nepodporujú, ale naopak, napomáhajú ich likvidácii,“ hovorí. Najväčšie zastúpenie privátnych značiek má podľa Potravinovej komory Slovenska na pultoch maloobchodných predajní reťazec Lidl, a to v podiele 56 %. Za ním nasleduje Kaufland a Coop Jednota s 23 %.



17.12.2019
 
News
článok 7598
22.5.2020
článok 7575
13.5.2020
článok 7567
28.4.2020
článok 7566
27.4.2020
článok 7531
3.4.2020
článok 7532
26.3.2020
článok 7493
5.3.2020
článok 7479
27.2.2020
článok 7480
26.2.2020
článok 7452
11.2.2020